LINK ME & I WILL LINK U BACK

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

ORDER FORM

NAME:
EMAIL ADDRESS:
CONTACT NO:
DELIVERY ADDRESS:
ITEM(s)NAME and QUANTITY(s)
PAYMENT METHOD: MAYBANK
CIMB BANK
ENQUIRY(s)/COMMENT(s)/SUGGESTION(s):

Create a web form here

PERHATIAN!!

PRODUK HOT DAN LARIS MASA SEKARANG.

PRODUK KESIHATAN SUSU ALPHA LIPID SLIM DIET II DAN ALPHA LIPID LIFELINE TERBUKTI BERKESAN DAN MUJARAB UNTUK DIGUNAKAN OLEH SEMUA LAPISAN GOLONGA.

Monday, November 12, 2012

PENURUNAN BERAT BADAN 2KG-5KG SEMINGGU BERSAMA ALPHA LIPID SLIM DIET II


Ada sesiapa yang ingin MENURUNKAN BERAT BADAN 2KG HINGGA 5KG SEMINGGU?? 



YA! INILAH CARANYA.. Telah TERBUKTI BERKESAN dan SELAMAT untuk digunakan tanpa kesan sampingan.

ALPHA LIPID SDII bukan sejenis makanan gantian tetapi ianya merupakan makanan tambahan dimana anda tidak perlu berlapar dan meninggalkan rutin harian.

ALPHA LIPID SDII berfungsi mempercepatkan penurunan berat badan dengan efektif dan mengekalkan bentuk badan dalam jangkamasa yang panjang. Jangkamasa masa penurunan dengan cara pemakanan yang teratur mampu menurunkan berat badan 2-5kg seminggu.

FORMULA TERBARU ALPHA LIPID SDII 

 

ALPHA LIPID SDII diasaskan dengan protein isolat yang diasingkan dari kacang soya dan membekalkan protein yang berkualiti tinggi yang setara dengan susu dan telor tetapi bebas dari lemak dan kolestrol.

Ia juga mengandungi ekstrak daun teh hijau, vitamin, zat galian, mineral, dan asid lemak yang diperlukan dalam jumlah yang seimbang.

Ia memberikan kesan kekenyangan yang lebih lama kerana telah ditambah fiber dan membantu sistem perkumuhan selain mencuci dinding usus.


KELEBIHAN ALPHA LIPID SDII  
  1. Membantu meninggikan metabolisma dan meningkatkan penggunaan tenaga disamping membakar lemak yang berlebihan. 

  2. Mengurangkan berat badan secara semulajadi tanpa kesan negatif kerana bahan-bahan yang digunakan adalah dari kandungan zat-zat makanan yang seimbang yang tidak merbahaya untuk kesihatan. 

  3.  Tambahan serat dapat membantu melawaskan sistem penghadaman dengan baik, spontan, dan memberi rasa kenyang lebih lama tanpa menahan lapar, ianya dapat mengelakkan penyakit gastrik. 

  4. Formula protein yang tinggi juga dapat memperbaiki jisim otot dengan menyerapkan nutrien-nutrien dan vitamin yang lebih baik. 

  5. Setiap gelas mempunyai nutrien semulajadi yang mengurangkan risiko kanser, sakit jantung, darah tinggi, kencing manis, dan menyingkirkan toksik dalam badan. 

  6. Mengandungi kolustrum yang mampu meninggikan sistem pertahanan badan dan secara semulajadi dapat membantu badan anda dalam proses pembakaran lemak.

     

  FUNGSI ALPHA LIPID SDII

  • Tiada ketagihan kepada makanan karbohidrat dan manis dengan itu dapat mengawal kandungan gula dalam badan atau darah dengan lebih baik.
  • Merangsang tindakbalas insulin yang berkesan dan tiada keletihan ketika berdiet dan membuatkan badan lebih bertenaga tanpa perlu melakukan senaman fizikal yang berlebihan untuk mengawal kalori yang biasanya mengambil masa agak lama. Program penurunan berat badan ini juga lebih menjimatkan dimana kos per kg adalah lebih murah dan efektif.
  • Tidak akan ada masalah pengenduran pada otot atau kulit ketika proses penurunan berat badan berlaku malah akan memberikan tone kulit yang baik dan mantap.
  • Alpha Lipid Slimdiet 2 ianya satu proses penurunan berat badan yang selamat, sihat, dan efekif kerana ianya bersumber alam dalam masa yang sama merawat simpton dalam badan.

CARA PENGAMBILAN ALPHA LIPID SDII


  1. Masukkan 2 scoop SD II ke dalam 250 ml air biasa/sejuk dan goncangkan di dalam shaker
  2. Ambil 4 kali sehari sebelum makan** (Wajib)
  3. Selepas pengambilan SDII, anda perlu makan PROTEIN secukupnya/sehingga rasa selesa. Makanlah sehingga anda betul-betul kenyang. 

 ** 4 kali sehari iaitu sebelum sarapan, makan tengahari, minum petang dan makan malam
Berikut adalah beberapa perkara yang mesti anda lakukan untuk mencapai hasil yang optima:
  • Lebihkan pengambilan protein seperti ikan, ayam, daging, seafood, telur dan sayur- sayuran.
  • Kurangkan makanan berlemak, bergula seperti coklat dan minuman manis/berkefein.
  • Minum air secukupnya sekurang-kurangnya 2-3 liter (8 gelas) air sehari
Tiada cara rumit untuk mencapai berat yang ideal. Apa yang penting, anda mesti KUAT SEMANGAT dan JANGAN BERPUTUS ASA untuk terus mengambil ALPHA LIPID SDII dan mengamalkan diet protein.
Untuk PEMBELIAN/PERTANYAAN LANJUT, boleh hubungi saya melalui:
-IERA-
emel fifi_firah@yahoo.com atau
whatasapp/sms 017-2004990

SAYA SEDIA MEMBANTU ANDA SEHINGGA ANDA BERJAYA UNTUK KURUS!!

No comments:

Post a Comment