LINK ME & I WILL LINK U BACK

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

ORDER FORM

NAME:
EMAIL ADDRESS:
CONTACT NO:
DELIVERY ADDRESS:
ITEM(s)NAME and QUANTITY(s)
PAYMENT METHOD: MAYBANK
CIMB BANK
ENQUIRY(s)/COMMENT(s)/SUGGESTION(s):

Create a web form here

PERHATIAN!!

PRODUK HOT DAN LARIS MASA SEKARANG.

PRODUK KESIHATAN SUSU ALPHA LIPID SLIM DIET II DAN ALPHA LIPID LIFELINE TERBUKTI BERKESAN DAN MUJARAB UNTUK DIGUNAKAN OLEH SEMUA LAPISAN GOLONGA.

Monday, November 12, 2012

Produk kesihatan ALPHA LIPID

Salam semua, dah lama saya tak update blog ni. Kali ini saya kembali dan ingin memperkenalkan satu produk kesihatan yang sedang HOT dan MELETUP masa ini - ALPHA LIPID

Produk kesihatan ini telah didaftarkan di bawah syarikat NZ New Image Sdn. Bhd (Subsidiary New Image International di Auckland, New Zealand). Dan saya merupakan salah seorang daripada pengedar yang sah.

Untuk maklumat lanjut, boleh lawati web rasmi - www.newimageasia.com.my






ALPHA LIPID SLIM DIET II (ALSD2)
Ia adalah produk pelangsingan badan yg terkenal di New Zealand dan kini telah dipasarkan di Malaysia. Program yang berdasarkan kepada penyimpanan protein dan diet ketogenik ini adalah hasil kajian sekumpulan ahli perubatan dari Harvard Medical University (Dr. George Cahill dan Dr. George Blackburn). Purata penurunan diantara 2kg hingga 5kg seminggu tanpa perlu berlapar! :)

Apakah yg terkandung dalam ALSDII??
Ia merupakan campuran berkualiti tinggi yg komprehEnsif yg terdiri drpd protein soya bukan-GMO (75%), serat, ekstrak daun the hijau, vitamin A,B,C,D,E dan mineral. Ia adalah suplemen minuman yg tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa dan membantu utk memastikan bahawa tubuh kita mempunyai nutrien penting termasuk protein supaya lemak dibakar, sementara kita masih mempunyai jisim otot dan ketegangan. Setiap hidangan menyediakan 10gram protein yg boleh digunakan utk keperluan harian kita. ALSDII juga adalah 'meal supplement' di mana kita perlu makan tanpa meninggalkan rutin pemakanan harian kita. Oleh itu, semasa kita menjalani program ini, kita tidak akan merasa letih dan lesu sebaliknya ia akan memberikan kita tenaga wpun proses pembakaran lemak terjadi.




ALPHA LIPID LIFELINE
Ia diimport terus dari syarikat New Image International, New Zealand, pengeluar kolostrum terbesar di dunia dan Pemenang Anugerah Eksport New Zealand 3 tahun berturut-turut.

ALPHA LIPID LIFELINE dapat meningkatkan daya tahan badan melawan penyakit dan dijamin HALAL.

SUSU ALPHA LIPID LIFELINE adalah kolustrum kualiti tinggi (grade10) dengan formula unit lebih mudah diserap cepat dan berkesan 100% ke dalam system penghadaman berbanding kolostrum jenama lain.

Anda mempunyai masalah kesihatan??
Keberkesanan product ini dalam melegakan bermacam-macam penyakit seperti:
Asma, Arthritis, Allergy, Buasir, Bisul, Buah Pinggang, Ezema, Fybroid, Gout, Gastrik, Haid, Hepatitis B/C, Jerawat, Jangkitan Kuman, Kayap, Kanser, Kencing Manis, Keletihan,Leukimia, Masalah Paru-Paru, Masalah usus,Migrain,Resdung,Stroke/Lumpuh, sakit kulit, Ketumbuhan, Thyroid, Demam Campak, Jantung,TB,Parkinson, Ulser, Lemah Tenaga Batin, Stress, Bersalin/Wanita Mengandung, Sakit Tua, Masalah Haid/Kesuburan,Ahli Bina Badan, Dapat Meningkatkan Daya Ingatan/IQ, Awet Muda, Kekurangan Oksigen Dalam Darah dan banyak lagi yang telah membuktikan Produk Susu Kolostrum Alpha Lipid dapat mengubati bermacam-macam penyakit dengan amalan memakan Susu Kolostrum Alpha Lipid dengan Izin Allah..InsyaAllah!


INGIN TAHU LEBIH LANJUT MENGENAI PRODUK INI??
EMAIL - fifi_firah@yahoo.com
atau whatsapp/sms IERA - 017-2004990

SAYA SEDIA MEMBANTU ANDA!!  

DAPATKAN DARIPADA PENGEDAR YANG SAH!!




No comments:

Post a Comment